البرز، ایران کوچک و نمادی از وحدت و همدلی در کشور است

نماینده عالی دولت در استان البرز با ضمن تبریک روز ملی استان البرز گفت: استان البرز، که به حق ملقب به «ایران کوچک» است، با تنوع فرهنگی، قومی و جغرافیایی خود نمادی از وحدت و همدلی در کشور عزیزمان ایران است.

به گزارش میراث آریا، مجتبی عبداللهی به مناسبت ۲۱ مهرماه، روز ملی استان البرز گفت: امروز، در روز ملی استان البرز، فرصتی است تا به افتخارات و ویژگی‌های منحصر به فرد این دیار سرسبز و پربار بپردازیم.

استاندار البرز افزود: بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در زمینه نامیدن استان البرز به ایران کوچک، تداعی‌گر اهمیت این استان در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، اتحاد، همگرایی و انسجام مجموعه اقوام تحت لوای جمهوری اسلامی ایران، است.

این مقام مسئول افزود: البرز، با تاریخ غنی و ظرفیت‌های بی‌نظیر طبیعی، همواره مهد علم، هنر و تلاش بوده است. این استان به عنوان یکی از کانون‌های مهم صنعتی و اقتصادی کشور، نقش بسزایی در رشد و شکوفایی ایران اسلامی دارد.

عبداللهی ادامه داد: حال آنکه ما با همت و اراده جمعی خود، توانسته‌ایم در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداریم. در این روز، به یاد افرادی که برای آبادانی و پیشرفت این سرزمین تلاش کردند، تجدید میثاق می‌کنیم و دستان پرمهر اهالی این سرزمین را برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم، حفظ محیط زیست و تقویت زیرساخت‌ها به گرمی می فشاریم تا با هم و در کنار هم آینده‌ای روشن‌تر برای نسل‌های آینده بسازیم.

نماینده عالی دولت در البرز با اشاره به شعار سال، بر اهمیت مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها تأکید کرد و افزود: ضمن تبریک این روز به تمامی مردم فرهیخته، شهیدپرور و ولایتمدار البرز، امیدوارم در سایه همدلی و وفاق، البرزی آبادتر و سعادتمندتر بسازیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072101587
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha